<

INWESTYCJE – ROZLICZENIE

ROZLICZENIE DOTACJI

W celu rozliczenia kwoty dotacji lub pożyczki zarząd ROD winien złożyć następujące dokumenty:

– kopie faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych dotyczących całości zadania inwestycyjnego lub remontowego przedstawionego we wniosku o dotację; dokumenty te winny być opisane i podpisane przez skarbnika i prezesa ROD,

– przykładowy opis faktur i innych dokumentów – zobacz

– protokół odbioru zadania,

– OT – pobierz

W/w. dokumenty należy złożyć z pismem przewodnim.

  1. Dotacje udzielane przez Prezydium Krajowej Rady i Prezydium okręgowego zarządu, są udzielane na realizację konkretnego zadania inwestycyjnego lub remontowego. Jednostka dotowana zobowiązana jest do wykorzystania dotacji zgodnie z celem na jaki została udzielona.
  2. Zarząd ROD winien rozliczyć otrzymaną dotację, a w przypadku jej niewykorzystania lub wykorzystania niezgodnie z przeznaczeniem, dokonać zwrotu dotacji lub jej części do jednostki dotującej.
  3. Nadzór nad realizacją inwestycji, na którą udzielona została dotacja, nad jej wykonaniem i rozliczeniem, sprawuje OZM PZD.
  4. W sytuacjach spornych decyzję o rozliczeniu dotacji podejmie Prezydium OZM PZD.
  • GODZINY URZĘDOWANIA

    BIURO DELEGATURY
    czynne:
    PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK
    godz. 9.00 – 16.00
    zobacz kontakt
  • Pogoda Płock z serwisu
  • Kalendarz ważnych wydarzeń

    << Gru 2018 >>
    PWŚCPSN
    26 27 28 29 30 1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31 1 2 3 4 5 6
Go to Top